Um Barzinho e um Violão - Jovem Guarda




Musicas:

1. Só Vou Gostar de Quem Gosta de Mim (Caetano Veloso)
2. Esqueça (Daniela Mercury)
3. Pensando Nela (Roupa Nova)
4. Coração de Papel (Zizi Possi)
5. Lobo Mau (Sideral)
6. O Ritmo da Chuva (Fernanda Takai)
7. Quando (Babado Novo)
8. Se Você Pensa (Pedro Mariano)
9. Vem Quente que Eu Estou Fervendo (Wilson Simoninha)
10. Coqueiro Verde (Zeca Pagodinho)
11. Erva Venenosa (Sandra De Sá)
12. Vendedor de Bananas (Ney Matogrosso)
13. O Vagabundo (Engenheiros Do Hawaii)
14. Você Pediu e Eu Já Vou Daqui (Nando Reis)
15. Sentado à Beira do Caminho (Fernanda Porto)
16. Namoradinha de um Amigo Meu (Biquini Cavadão)

Download:

Um comentário:

  1. TIP-TIMAX Tent stakes | ATI - TITanium Art
    TIP-TIMAX Tent stakes, construction of the T-5 tent system, which columbia titanium jacket is a type of titanium or ceramic flat iron tree which has a trunk made of steel, can guy tang titanium toner be dismantled at titanium vs stainless steel apple watch one stage. titanium exhaust tips Tipped

    ResponderExcluir